BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Alang2 da jenguk , Klik Klik Nuff !

ANGAN KITA ( The Lazkaz )

Friday, March 18, 2011

Aku Miss You ( Original Write & Compose by Aisar Zain Dean )

TRACK NO. 6 - AKU MISS YOU 

Lagu ni mengisahkan seorang lelaki yang kehilangan teman wanitanya di saat saat lelaki ini merindui dan mahukan belaian kasih sayang dari kekasihnya itu .Pemergian kekasihnya itu membuatkan kehidupan lelaki ini buntu dan tidak tentu arah.Hatinya tidak terbuka langsung pada wanita lain . Dia hanya menyintai satu satunya kekasihnya itu.Dan akhirnya lelaki tersebut hidup dalam kesengsaraan buat selama lamanya.

[ Verse ]
Kehilangan diri mu sayang
sungguh bererti bagiku
mengenang memori cinta kembali
dan setelah ku sedari
di realiti ini aku
benar ku kehilangan mu
wajah mu hari hari bermain
di fikiran ku sayang
 

[ Chorus ]
Kini ku jatuh dan x bermaya bangun
untuk kembali hidup setelah
tiada diri mu aku buntu dalam hidupku


Dan kini diri ku mati
membisu lemah tak bermaya
sayang aku rindu kamu . .



Kini ku jatuh dan x bermaya bangun
untuk kembali hidup setelah
tiada diri mu aku buntu dalam hidupku

0 comments:

There was an error in this gadget