BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Alang2 da jenguk , Klik Klik Nuff !

ANGAN KITA ( The Lazkaz )

Sunday, March 20, 2011

Kau Tak Akan Mengerti .

Lagu ni berdasarkan apa yang aku da lalui sepanjang aku bercinta and aku kecundang untuk membahagiakan dorang . Sebab apa ? sebab dorang tak pernah nak mengerti apa yang aku da bagi . Lagu ni gak dicipta after aku break dengan orang yang last aku couple . So kire da lame gak la aku da x couple . Stahun setengah da aku meyingle kan diri gara2 trauma na bercinta . So skang ni aku na cari cinta to balek and na seorang perempuan yang betol2 paham aku . ceeeh ! da menyimpang da aku niee . . So ni sebahagian dari lagu2 aku . . MP3 die aku malas na download . juz na luahkan thru lyric . . 



KAU TAK AKAN MENGERTI - Lyric & Song by Aisar Zain Dean .


Dan setelah berlalu perjalanan
pencarian cinta sebegitu
banyak sekali rintangan yang dihadapi
tapi kau x kan mengerti

Hatiku tidak berpura untuk
mengatakan aku tidak menyesal
untuk menyintaimu
tapi kau x kan mengerti

Di sudut hati terpaut rasa luka
setelah diri ku kau curangi
kau tambahkan lagi kepedihan
di hati dan itu akan buat kau mengerti . .

Setiap saat itulah aku merinduimu
setiap sudut wajah mu ku ingati
tp apakan daya ku kau x hargai
dan kau x kan mengerti . .

0 comments:

There was an error in this gadget