BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Alang2 da jenguk , Klik Klik Nuff !

ANGAN KITA ( The Lazkaz )

Sunday, October 16, 2011

Kucing Kampung , Kucing Campuran Parsi & Kucing Parsi . :))

Aku neyh memang pecinta kucheeeeeeng ! tapi to0o0o la die punye Uk Uk aku xleh bau . . nanti pening3x pasto loya . . heh ~ why3 ? sbb imaginasi aku kuat . Nanti na makan ke minum ke teros terbayang . HAHAHAHA .yeaaak ~ hehe . Aku bela 3 ekor kucing . 1 Kucing kampung and yang lagi 2 kucing campuran parsi . Kucing kampung yang aku bela ni name die PUTEH and suke merengek bagai nak rak . Kalau adek aku balek uma , waaaah ! die la paling ngade2 . Nak DOKONG jeee . Lau aku usik memang bising ah mulut die . Ekor die pun xleh pegang nanti die bagi pakej CAKARAN maut . HAHAHA . Kucing Campuran Parsi yang aku bela to nama die BUBU & BELANG . BUBU ni suka tidoooo memanjang and satu special die ni tido mesti kua AIR LIUR . Peeeelik kot . Selalu manusia je tido kua air liur . HAHAHAHA . and die ni makan KUAT sangat . Yang BELANG ni plak suka manje2 , bulu die tebal , BUNCIT and tekedek2 lau lari . HAHA . BELANG kucing kesayangan aku sbb die suka jilat ibu jari , peluk ibu jari aku . waaaah . . MANJE NYEEE ! lol . . :))

KUCING KAMPUNG :
oke . 1st kucing biase ( salah satu kucing yang aku nga bela skang ) kucing ni biase sangat kite nampak kat kedai makan , tepi jalan , kat taman kan ? biasenye kucing ni hidup die memang begitu mencabar sebab terbiar dan kene survive sorang2 dalam hidup . meh tengok ah pixx kucing kampung ( korang da tau en , tapi aku na letak gak )

eeeee COMELNYE ! hahaha . Suka kucing warne ni ! jarang na nampak kat malaysia kucing kampung yang betol2 cantik bulu die and terjaga . kan3 ? :))

KUCING PARSI ( PERSIAN CAT ) :
oke 2nd Kucing PARSI ( PERSIAN CAT ) . Kucing ni je harga bole masok beribu ringgit . Kucing je , tapi harga kalah sebijik PSP & PS2 . HAHAHA. Dasat x dasat la kucing parsi ni kan . Aku bukan x suke cume kadang2 geram tengok muke kucing parsi ni . Cam x puas hati je en ? cam kerek je muka die ? HAHAHA . tapi tetap comel walau un kadang2 mengundang rase na tepooook muke die . hehe . kucing parsi memang sinonim dengan muke penyet . ( aku x kutuk ha , memang betol kan  ? ) . . Kucing parsi pakej dengan muke kerek . . TADAAA ~ heh 

Bulu die , pemakanan die memang kene betol2 jaga sebab na bagi nampak bulu die cantik . Kan ? HARGA PUN CANTTTTIIIIIKKKK sangat2 . . Hahahaha . eeee ! :))

KUCING CAMPURAN PARSI ( MIX PERSIAN CAT ) :
oke 3rd Kucing campuran parsi plak . Kucing ni aku tengah bela skang ( nama dowang BUBU & BELANG ) .Bapak dowang ni dulu kucing parsi . Lepas da Uk Uk ngan kucing kampung so jadi la MIX . HAHAHAHA . Bulu die memang sebijik cam kucing parsi cuma MUKA die je x ikot kucing parsi . Muka Kucing Campuran parsi ni ikot muke kucing kampung . X percaye korang leh cari MIX PERSIAN CAT . Ni ha jap aku tunjuk gamba kucing to . . 
See . .  Bulu die seakan2 sama ngan kucing parsi tapi muke . .  memang x ikot la . ( MEME AR ! haha )

So itu je la entry untuk hari ni . Sorry aku x upload pixx kucing aku ( PRIVATE AND CONFIDENTIAL BEB ! ) hahahaha . So sayangi kucing2 di malaysia ni and hentikan penderaan terhadap kucing dan binatang lain . What comes around goes around . Betolke ayat aku ni ? haha . HENTAM JE LA . .  :))

0 comments:

There was an error in this gadget