BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Alang2 da jenguk , Klik Klik Nuff !

ANGAN KITA ( The Lazkaz )

Thursday, October 6, 2011

(^.^) + (~.^) + ( o.O ) = Heee . .

Aku bersyukur dengan nikmatmu Ya Allah .
Aku bersyukur dengan apa yang telah kau beri .
Aku bersyukur dengan rupa yang kau beri.
Aku bersyukur dengan bakat yang kau beri.
Aku bersyukur dengan pemberian dari mu ( Keluarga yang memahami , menyayangi aku ) 
Aku bersyukur kerna kau telah menghilangkan resah di hati dikala hati merana.
Aku bersyukur kerna kau jadikan aku sebegini dalam keadaan sempurna.
Aku bersyukur kerna kau jadikan hatiku mampu setia pada yang satu.
Aku bersyukur kerna kau masih memberi aku peluang hidup untuk meneroka alam dunia ini.
Aku bersyukur kau memberi aku seorang MENTOR yang banyak tolong aku dalam membina kehidupan.

Kau uji ku dengan pelbagai ujian . Kadang2 aku insan yang lemah tidak mampu mengharungi . Tapi ku gagahkan juga kerna ku tahu itu hanyalah ujian mu dan ada seribu hikmah disebaliknya . :))

Mencari sesuatu yang pasti akan bersama ku kelak dan ku harap nanti , kau temukan aku dengan yang benar2 menyintai ku dan berlandaskan apa yang agama islam sudah menetapkan . :)) . .

Segala perjalanan cerita hidup ni aku redha ya allah . Hingga ke akhir waktu akan ku lalui ujian mu . . :)) . .

0 comments:

There was an error in this gadget