BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Alang2 da jenguk , Klik Klik Nuff !

ANGAN KITA ( The Lazkaz )

Wednesday, January 11, 2012

Ape aku nak letak kali ni ? haha . xde motif untuk post entry baru =)

Haha . eh biarleee aku nak gelak sorang2 . Nak gelak gak leteeeeeeww . Haha . wait a minute ! itu bahasa trend skang kud . Ramai dak2 baye bawah adek aku pakai ayat uh . mostly la . HAHA . seyes mesti ade ' LETEEWWWWWWW " . aloh3x , anjenye bahasa awak ni adek . rase nak senyhum3x campai nampak leshung batu je . HAHA . btw best gak le bahase ni . Nak tiru leteeeew . .  MUAHAHA =D

SO untuk hari ni aku stop main coding untuk software bernama VB ! sbb penat aku cube x jadi je manjang kan . Hu3 . . i need a SIFU OF VB ! aku and abang sdare aku da naek JEM pale jembul ni . Kalau boleh tarah jadi air sirap , da lame da tarah . muehehehehe  =)

so entry kali ni hanya lah tok lepaskan keboringan semata2 semasa berada di OFIS . HAHAHA . nak tiru leteeeeeeewwww . . . =P

Aizdean Cullen™

0 comments:

There was an error in this gadget