BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Alang2 da jenguk , Klik Klik Nuff !

ANGAN KITA ( The Lazkaz )

Monday, January 16, 2012

Now its over , ,

Satu keputusan da diputuskan untuk aku dan dia . masing2 akan membawa haluan masing2 and yang pasti doa untuk dirinya agar dia dapat lelaki yang lebih baik dari aku and semoga lelaki tersebut dapat membimbing dia ke jalan agama , dunia dan akhirat .

well , apa yang pasti aku akan teruskan kehidupan ni . Walaupun macam2 dugaan yang datang , itu pasti ada hikmahnye . Hmmm . Bermula la balek kesunyian , tapi its better dari menangung sakit hati dan terasa , yet it still HOT bile dikenang . HAHA . ape la aku ni =)

Awak , even awak x bace apa yang saya tulis ni saye harap awak akn teruskan kehidupan , blaja rajin2 and cuba berlajar berusaha sesuatu untuk orang yang tersayang . Ya saye tau kawan lagi penting , kawan segalanya . IF awak da kawen , kawan ke yang bantu masalah rumah tangga awak ? saya x salahkan kawan awak , asal pandai jaga hati and bahagi masa pun da memadai . Saye tau and saye nampak KAWAN awak adalah segalanya . Nyawa awak serta awak boleh MATI kalau xde dowang , tp ingat la one day awak akan berumah tangga and kawan masih pentingkah ?????? dari pasangan awak ?

renung2kan dan selamat berubah ke arah kebaikan . IF kawan2 awak cakap saye salah itu dan ini , saye x kesah sbb saya pernah bercinta dengan awak dan saye tau apa yang perlu awak ubah . CINTA dan KAWAN cara exposenya lain so konfirm2 KAWAN awk tunding salah datang dari saya . Well , saya skit pun x kan amek port . =)


0 comments:

There was an error in this gadget