BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Alang2 da jenguk , Klik Klik Nuff !

ANGAN KITA ( The Lazkaz )

Saturday, January 21, 2012

Selamat pengantin baru My Ex =)

Dia yang pernah menjadi sebahagian hidup aku dulu , kini sudah menjadi milik orang sepenuhnya .
Jadi isteri orang , bakal menjadi emak kepada anak2 mereka . Kenangan antara kita sentiasa tersemat di hati walau perit dan duka kau ada tinggalkan . Jangan risau , aku da maafkan segala salah kau pada aku . Jodoh tidak memihak pada kita dan ada hikmah kenapa kita tidak sehaluan dan tidak bersama . Walaupun kau pernah mengkhianati cinta ini , itu cerita lama . Semoga berbahagia kau disamping suami tersayang . Hidup kau sekarang sudah selamat dari maksiat dan sebagainya . =)

Well , aku x terfikir lagi na berumah tangga . sebab nak kejar ilmu agama , ilmu belajar , nak stabilkan kewangan , nak sara keluarga dulu dan cam2 g ah . HAHA . betol , nanti korang x enjoy kalau cepat2 kawen tapi kalau da sampai jodoh da memang ditetapkan oleh Allah swt , kawen jugak aku nanti . But for sure , sekarang untuk perbetulkan semuanya . =)

Hmm . act , aku dalam dilema doh . adeeh . sadis betul . ape aku buat semua x jadi , apa aku try lakukan semua x di hargai . mana silapnye aku ni ? mana salahnya langkah aku ni ? ya ALLAH , aku akan terus tabah mengharungi ujian mu walaupun ia seberat batu besar yang perlu dijinjing . ='| . Seyes , kadang2 aku jeles ( biase je jelesnye ) tgk orang bercinta , masing2 menghargai usaha masing2 , masing2 memberi apa yang sepatutnya , arrgh ! jadi bebal otak aku lau fikir bende ni lame2 . .

but itsokayh , hidup ini umpama cerita . kita xtau apa akan jadi CHAPTER yg akan datang . Akan aku terus membawa diri , tabahkan perjalanan . Jika tiada jodoh ku didunia ini , temukan aku dengan bidadari mu ya ALLAH . sesungguhnya dunia ini penuh dengan manusia yang FAKE . Jika ada , maka berilah aku petunjuk dan langkah untuk aku mendapatkannya . Semoga perjalanan itu mendapat keredhaan dari mu . =) . Amin .

0 comments:

There was an error in this gadget