BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Alang2 da jenguk , Klik Klik Nuff !

ANGAN KITA ( The Lazkaz )

Sunday, August 19, 2012

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri & Merdeka 2012 !

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera ^^,

Guess what ? Raya tahun ni pattern baju raya aku laen skit . aku pilih baju too sbb johan perna pakai baju tu . Baju melayu ala2 cheongsaaaaaaaaaaaaaamm . . Leemouukouchoa ? hahahaha ^^,

And InsyaAllah esok i mean hari ni dapat la solat Raya kali ke 22 . Alhamdulillah . Allah swt bagi aku peluang untuk merasai saat2 indah ni lagi . Sesungguhnya aku bersyukur dengan apa yang dah kau beri . =)

Sooooooo . Tunggu semua orang da x bz so t bole plan mane mau pergi . Untuk this one week aku spend time dengan family . . ^^,

0 comments:

There was an error in this gadget