BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Alang2 da jenguk , Klik Klik Nuff !

ANGAN KITA ( The Lazkaz )

Thursday, February 21, 2013

Kata kata tu menyakitkan . .

Assalamualaikum & Hi ! =)

We just make it short , shall we ? assume this is only for our life =)

" Sesungguhnya kata kata itu lebih tajam dari mata pedang yang dah di asah "

Pernah denga ayat ni ? And pernah happen dalam realiti kehidupan kan ? OFCOURSE LAH ! hehehe

Kata kata ni kalau da menusuk ke hati , sangat perit gile dari luka yang berdarah . Luka ubat kejap je da ok kan tapi kalau kata kata , memang amek masa la MAK JEMAH ooooi nak elook ~ heh

Apa yang just aku nak smpaikan kat sini ,
Bukan aku cuba tunjuk aku baik . And yeah , manusia beb . Mane pernah lari dari salah . But Salah tu xkan lari kalau kita x perbetulkan .

So , Jaga la kata kata tu ok ?

Simple is worth it better than big explanation ^____^

0 comments:

There was an error in this gadget